GERİ BİLDİRİMLERİ ELE ALMA POLİTİKAMIZ Geri

HAKSEVER GROUP Geri Bildirimleri Ele Alma Politikası, 'Müşteri Odaklılık' temel prensibine dayanır.

Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak kalite anlayışı ile sürekli müşteri memnuniyetini sağlamak temel prensibimizdir. Bu doğrultuda, müşterilerimizin her türlü geri bildirimi iyileştirme ve gelişme için bir fırsat olarak görülüp, etkili ve verimli bir şekilde ele alınır.

HAKSEVER GROUP, müşterilerinin şartlarının karşılanıp karşılanmadığını değerlendirilip geri bildirimleri çözüm odaklı ve objektif olarak ele alır. Bunu sağlamak için HAKSEVER GROUP, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Kalite Yönetim sisteminin tüm gerekliklileri uygulanmaktadır.

Abdurrahman HAKSEVER
Yönetim Kurulu Başkanı